2014. július 26. szombat | 30. HÉT | 207. NAP | 01:02 | ANNA, ANIKÓ

"Kapjátok be!" - Így köszöntötte Budapestet Gáspár Evelin

2012. július 31. | 10:10
A sors útjai kifürkészhetetlenek. Liptai Claudia ugyanabban a török szállodában nyaralt, ahol Gáspár Győző és családja igyekezett kipihenni az elmúlt hónapok fáradalmait.

Győzikét a testvére fizette be a nem mindennapi luxusra, hogy felejtse kicsit az adócsalási ügyet, melyben ítélet ősszel várható. Claudia minden bizonnyal önerőből finanszírozta meg az idilli pihenést, ami valószínűleg sikerült is neki, hiszen tegnap délután kivirulva és jókedvűen érkezett meg kislányával a Liszt Ferenc Repülőtérre.

Ezzel szemben a Gáspár család ismertebb szekciója már jóval kedvetlenebbül húzta maga után a megrakott bőröndöket. Evelin középső ujját felmutatva lépett ki a váróba, míg Győző és Bea asszony sietős léptekkel igyekeztek elkerülni a rájuk leső fotósokat. Távozásuk után nem sokkal a családfő telefonon árulta el rosszkedvük okát.

- Az egész pihenésünk leginkább egy rémálomra hasonlított, miután idehaza megjelent egy lapban, hogy mennyibe is került az utazás. Én sosem tagadtam, hogy adótartozásom van, de ettől még a gyermekeim megérdemlik, hogy elutazzunk egy szép helyre, ha az öcsém kifizeti a költségeket. Azt olvastam odakint, hogy egy hölgynek nem tetszett, hogy hangoskodtunk. Ez baromság, hiszen a családommal mi egy külön, a szállodához tartozó villában pihentünk, teljesen elszeparálva a többi nyaralótól. Ráadásul utána érdeklődtünk, hogy az állítólagos panaszos hölgy létezik-e és kiderült, hogy az egész szezonban nem lakott náluk olyan nevű illető. Kellemetlen helyzetbe hoztak, ezért nem is pihentem ki magam! - panaszolta az Új Ásznak Győzike, aki Claudiát és a kislányát csak az étteremben látta néhány pillanatra.

Forrás: STOP/Új Ász   |   STOP

címkék
Törökország, nyaralás, luxus, szálloda, Gáspár Győző, Gáspár Evelin, Győzike, TV2, Liptai Claudia, színész, műsorvezető, showman

a rovat további hírei
Hoppá! Liptai Claudia rövid, barna hajjal! John Travolta férfi szeretője kitálal! Csézy hozzámegy szerelméhez Tahi Tóth László nem csábult el Gór Nagy Mária: jó ideje külön hálószobában is alszunk Michael Douglas és Diane Keaton egy picikét összejött Patai Annának le kellet mondania róla

címlap »
fotó, videó »
Sztárklikk »
1/5
CHF / HUF

szavazás
címkefelhő
Bemutatom Kitty-t
Kicsit félénk... de mikor bekapja...
Madonna, ahogy még nem láttad
A mai összeállításunkban a világhírű popdíva Madonna szerepel. A kezdetben botrányairól elhíresült énekesnő életében volt egy időszak, amikor gátlások nélkül pózolt a kamerának.
Ez állíthatja fel a lankadt magyar focit +16
Az elmúlt időszak tragikus eredményeit követően tudomásul kell vennünk, hogy ez így nem mehet tovább. A magyar foci minden igyekezete ellenére padlón van.