2014. július 29. kedd | 31. HÉT | 210. NAP | 08:39 | MÁRTA, FLÓRA

Felfedeztek egy fajt, ami úgy néz ki, mint egy eleven pénisz - Fotó

2012. augusztus 03. | 12:13
Brazil kutatók fedezték fel az Amazonas partján azt a szalamandrafélét, mely kínosan hasonlít egy péniszhez.

- A hat állatból, melyet elfogtunk, egy megdöglött, hármat visszaengedtünk a természetbe, kettőt pedig tanulmányozás céljából megtartottunk. Bár kígyóknak néznek ki, inkább a szalamandrákkal és a békákkal rokonítják. Úgy gondoljuk, hogy a bőrén keresztül lélegzik, kis halakkal és férgekkel táplálkozik, de jelenleg még nincs erre bizonyítékunk - idézi Julian Tupan biológust a manna.ro.

Forrás: STOP/manna.ro   |   STOP

címkék
Brazília, szalamandra, Julian Tupan, biológus

a rovat további hírei
A dinoszauruszok kihalását okozó aszteroida Ősi csillagászati labort fedeztek fel Peruban A levelek lehulltak, a dédapák nem jöttek haza Öt farkast beazonosítottak Zemplénben UFO lebegett a házak felett? - videó Lumbágóra túrót nem ér a paracetamol A Hubble ismét nagyot alkotott
címlap »
fotó, videó »
Sztárklikk »
1/5
CHF / HUF

szavazás
címkefelhő
Bemutatom Kitty-t
Kicsit félénk... de mikor bekapja...
Madonna, ahogy még nem láttad
A mai összeállításunkban a világhírű popdíva Madonna szerepel. A kezdetben botrányairól elhíresült énekesnő életében volt egy időszak, amikor gátlások nélkül pózolt a kamerának.
Ez állíthatja fel a lankadt magyar focit +16
Az elmúlt időszak tragikus eredményeit követően tudomásul kell vennünk, hogy ez így nem mehet tovább. A magyar foci minden igyekezete ellenére padlón van.