Hétfőtől változik az ügyfélfogadás a pécsi önkormányzatnál

2020. november 19. 13:49 2020. nov. 19. 13:49

A polgármesteri hivatalhoz tartozó szervezeteknél csak hétfőn 8 és 12 óra, valamint szerdán 8 és 17 óra között fogadnak személyesen ügyfeleket november 23-tól.

Hétfőtől új ügyfélfogadási rendet vezetnek be a pécsi önkormányzat szervezeti egységeinél a járványhelyzet miatt - olvasható a városháza közleményében.

November 23-től a polgármesteri hivatal valamennyi ügyfélfogadást végző szervezeti egységénél - többek közt az adóirodán és a Kossuth téri hivatali egységnél is - csak hétfőn 8 és 12 óra között, illetve szerdán 8 és 17 óra között fogadják személyesen az ügyfeleket. 

A közlemény szerint a fertőzésveszély okozta kockázat csökkentése érdekében a polgármesteri hivatal munkatársainak felénél a városi jegyző november 23-tól, hétfőtől otthoni munkavégzést rendelt el. Az intézkedés a hivatal működésének folytonosságát hivatott biztosítani a járvány időszakában.

 

Címlapkép: Pécsi STOP

Forrás: Pécsi STOP