Ideiglenesen szünetelteti a személyes ügyintézést ügyfélszolgálati irodáiban az E.ON

2021. március 6. 09:49 2021. márc. 6. 09:49

Ideiglenesen szünetelteti a személyes ügyintézést ügyfélszolgálati irodáiban és csökkenti a tervezett üzemszünetek számát az E.ON Hungária Csoport. A vállalatcsoport arra kéri ügyfeleit, hogy aki teheti, mobilapplikáción keresztül adja meg a mérőóra állását.

A koronavírus terjedésének megakadályozására tett kormányzati intézkedésekkel összhangban valamennyi ügyfélszolgálati irodájában ideiglenesen felfüggeszti a személyes ügyintézést az E.ON Hungária Csoport. Az energiacég elsődleges célja továbbra is, hogy ügyfelei és munkatársai egészségét megóvja. Az ügyfelek hétfőtől várhatóan március 22-ig a cég digitális platformjain, azaz online, telefonon vagy e-mailben intézhetik ügyeiket. Mivel a következő időszakban sokan dolgoznak és tanulnak otthonról, a tervezett üzemszünetek számát - megvizsgálva azok lehetőségét - csökkenti a társaság. Emellett arra kérik az ügyfeleiket, hogy mérőóráik állását a digitális csatornákon keresztül adják meg.

Az E.ON Hungária Csoport mindent elkövet annak érdekében, hogy hozzájáruljon a koronavírus további terjedésének megelőzésére tett kormányzati lépésekhez. A társaság célja, hogy ügyfelei, munkatársai, partnerei és hozzátartozóik egészségét megóvja, ugyanakkor szolgáltatásainak biztonságát garantálja. 

IDEIGLENESEN BEZÁRNAK AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATOK

A hétfőtől életbe lépő korlátozó intézkedéseknek megfelelően 2021. március 8-tól ideiglenesen felfüggeszti a személyes ügyintézést az E.ON valamennyi ügyfélszolgálati irodájában.

Személyes megjelenés nélkül egyszerűbb, gyorsabb és a jelenlegi helyzetben biztonságosabb az ügyintézés, amely a következő időszakban az E.ON digitális platformjain, azaz az ügyfelek által már megkedvelt és megszokott videós ügyfélszolgálattal, telefonon, e-mailben és online lesz elérhető. Az E.ON arra kéri ügyfeleit, hogy lépjenek be, illetve, ha még nem tették, regisztráljanak az online ügyfélszolgálaton (www.eon.hu/ugyintezes), ahol többek között az alábbi ügyek kényelmesen és teljes körűen intézhetők: 

  • mérőállás diktálás

  • számla- és egyenlegmegtekintés

  • számlabefizetés

  • e-számlára váltás

  • értesítés tervezett üzemszünetekről

 

A személyes ügyintézés élményét adja, de teljes biztonságot jelent az E.ON videós ügyfélszolgálata, melynek munkatársai itt érhetők el:

https://www.eon.hu/hu/lakossagi/informaciok/videos-ugyfelszolgalat.html 

A hosszabb várakozási idő elkerülése érdekében a vállalat kéri az ügyfelek együttműködését abban, hogy csak sürgős esetben keressék a következő időszakban a telefonos ügyfélszolgálatot. https://www.eon.hu/hu/lakossagi/elerhetosegek.html 

 CSÖKKENTIK A TERVEZETT ÜZEMSZÜNETEK SZÁMÁT 

A vállalat szakemberei a következő napokban egyesével felülvizsgálják azokat a korábban tervezett hálózati beavatkozásokat, melyek az ügyfelek számára áramszünettel járnának. Ezeket a munkálatokat még a március 8-tól érvényes védelmi intézkedéseket megelőzően hirdették meg az érintetteknek, a kialakult helyzetre való tekintettel azonban az ügyfelek kényelme érdekében átszervezik ezeket. Az E.ON arra törekszik, hogy minél kevesebb, csak a valóban feltétlenül szükséges beavatkozást végezze el, hiszen a jelenlegi helyzetben sokan dolgoznak és tanulnak majd otthonról. Épp emiatt a döntésnél minden esetben figyelembe veszik, hogy a tervezett üzemszünet mennyire sürgős, elhalasztása veszélyeztetné-e az áramellátás biztonságát. A társaság kiemelt figyelmet fordít az oltópontok áramellátásának folyamatos biztosítására.

 A meghirdetett munkálatok halasztása kapcsán előfordulhat, hogy a változásról az idő rövidsége miatt hagyományos, postán kézbesített lemondó értesítést nem kapnak az ügyfelek. Az E.ON ezért arra kéri ügyfeleit, hogy az őket érintő tervezett munkálatokról és azok esetleges törléséről kérjenek email vagy sms értesítést az E.ON online ügyfélszolgálatán, az eon.hu/ugyintezes oldalon.

FOLYTATÓDIK A MÉRŐÓRÁK LEOLVASÁSA, AZ ADAT MOBILAPPLIKÁCIÓN KERESZTÜL IS MEGADHATÓ 

Az éves mérőállás megadására – azon ügyfelek számára, akiknél ez a következő időszakban lesz esedékes - a vállalat mobilapplikációján keresztül, fényképes leolvasással, személyes kontaktus nélkül van lehetőség. Ha az ügyfél nem adja meg az óraállást, akkor a vállalat munkatársai az eddigiekhez hasonlóan védőfelszerelésben, a biztonságos távolságot és minden szükséges óvintézkedést betartva elvégzik az áram- és gázfogyasztásmérők személyes leolvasását. 

ELŐRE FIZETŐS MÉRŐK FELTÖLTÉSE 

Az előre fizetős mérők feltöltése többségében a Komfort Kártya elfogadóhelyeken és az E.ON online ügyfélszolgálatán történik. A hétfőtől életbe lépő korlátozások a legtöbb feltöltőpont, azaz az élelmiszerboltok és a hírlapárusító üzletek nyitvatartását nem érintik, így az ügyfelek többsége a megszokott módon tudja majd feltölteni egyenlegét. Azok az ügyfelek, akik eddig személyesen az ügyfélszolgálaton töltötték fel egyenlegüket, az E.ON online vagy telefonos ügyfélszolgálatán éjjel-nappal tájékoztatást kaphatnak a számukra elérhető legközelebbi töltőpontról.

Az E.ON elkötelezett munkatársai, ügyfelei és partnerei egészségének védelmében, ezért szükség esetén további óvintézkedéseket is kész megtenni a járványhelyzetre reagálva. Szakemberei továbbra is elsődleges feladatuknak tekintik az energiaszolgáltatás folyamatos és zavartalan biztosítását.

Címlapkép: Illusztráció, Pexels