Szlávik János lebuktatta a hírhamisító Magyar Nemzetet

2020. július 6. 19:54 2020. júl. 6. 19:54

Ahogy azt már érzékelhették: a kormányzati sajtó összehangolt támadást indított a Hírklikk ellen. A hatalom - visszaélve durva erőfölényével - furkósbotként használja a közpénzből fizetett médiát azokkal szemben, akik nem a Fidesz nótáját fújják. Most a Hírklikk van soron, így le akarják járatni, ki akarják véreztetni, el akarják hallgattatni a kritikus véleményeket is megjelentető portálunkat. Ennek érdekében mindent bevetnek. Legutóbb egy ártatlannak tűnő interjúnkra először a Magyar Nemzet ugrott, majd beszállt a lejárató akcióba a Magyar Televízió, a Hír TV, végül felsorakozott a TV2 is. Mindenki a tévedéseinket kereste, eddig azonban rendre lelepleztük a politikai célzatú vádakat. De nem engedjük magunkat eltaposni, elpusztítani. Ellenállunk, minden erőnkkel gyakoroljuk, és gyakorolni is fogjuk a szabad szólás jogát.

A történet úgy kezdődött, hogy a kormányzati hazugsággyár, a sajtópereket sorra elveszítő Magyar Nemzet azt ugyan figyelmen kívül hagyta, hogy a járvány idején a politika legfelsőbb szintje arcátlan módon 300 milliárdot feleslegesen elköltött lélegeztető gépekre, viszont azért már ránk vetette magát, mert bemutattunk egy olyan koronavírus-tesztelő műszert, amely a 16 helyett csak 3 millióba kerül. A szövevényes történetnek csupán egy elemét szeretnénk kiemelni.

Rendszeres olvasóink tudhatják, hogy az említett interjú során a műszer forgalmazója azt is megemlítette, hogy az egyik első számú hazai szaktekintély, Szlávik János jó véleménnyel van a gépről, míg mások tartózkodóak. 

Minderről a Magyar Nemzet azonban a következőt állította:

Szlávik János és Jakab Ferenc cáfolja, hogy pozitív véleményt mondott volna a gépről. Szlávik János kapott ugyan egy e-mailt a kft. ügyvezetőjétől, de nem válaszolt neki, és a gépet is csak az e-mailhez csatolt videón látta.

Ezek után jeleztük: a Hírklikk szerkesztőségének birtokába került az az email, amelyet Szlávik János interjúalanyunknak, tehát a gép forgalmazójának írt. Vagyis nyilvánvaló hazugság az, hogy Szlávik doktor nem válaszolt az őt ért megkeresésre.

Jeleztük továbbá: hazugság, hogy Szlávik doktor nem dicsérte a gépet. A már említett, birtokunkba került levélben ugyanis az ismert szaktekintély azt írja, hogy „Ez a rendszer valóban kiváló…” A Magyar Nemzet tehát nem csak hazudott, de hazugságba keverte Szlávik Jánost is. Ugyanígy járt Jakab Ferenc virológus is.

A rend kedvéért ma megkerestük Szlávik Jánost, a Dél-pesti Centrumkórház főorvosát, aki elmondta: nem emlékszik arra, hogy a Magyar Nemzet újságírója a cikk leírása előtt megkereste volna. Tehát a lap munkatársa úgy írta le a főorvos véleményét, hogy ezek szerint nem is beszélt vele.

Ezen kívül a főorvos azt is megerősítette, hogy az általunk idézett email valóban tőle származik. Megnézte a műszerről készült videót, amit valóban jónak tart, természetesen akkor, ha valóban olyan érzékeny, mint ahogy azt a szakmai szöveg ígéri.

Vagyis Szlávik doktor inkább pozitív véleményt fogalmazott meg a gépről, ebből következően a Magyar Nemzet állítása hazug, vélhetőn nem a főorvos véleményét akarta közölni, hanem a Habony Művek álláspontját. 

Ugyanez történt a műszert forgalmazó Német Károly véleményével is. Az M1 híradó alvilági módszerekkel manipulálta a hanganyagot, és az egészet arra használta, hogy a Hírklikket lejárassa, besározza.

Lejáratásunkra más okot nem találunk, mint hogy a műszer-beszerzés érzékeny pontja a mai kormánynak. Hiszen feleslegesen elköltött 300 milliárdot lélegeztető gépekre, mi pedig szóvá tettük, hogy a járvány második hulláma előtt 16 millió helyett 3-ért is hozzájuthatna a gyorstesztelőhöz. Tehát a politika tyúkszemére léptünk, s úgy tűnik ezt megfélemlítéssel, lejáratással próbálják orvosolni. Talán a portyázók és a fürkészek most is jelentős túlárazással tudnak beszerezni újabb műszereket. A magyar oligarchák gazdagodására. 

Forrás: hirklikk.hu

@ifmobil
@endmobil