Megváltozik a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje március 9-től.

2021. március 8. 15:39 2021. márc. 8. 15:39

A járványhelyzetre tekintettel a Pécsi Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje március 9-e, keddtől megváltozik: a személyes ügyintézés a rendelkezés visszavonásáig szünetel- derül ki az Önkormányzat közleményéből.

Kivétel az Anyakönyvi Hivatal, amelyet személyesen szerdán 8:00 órától 12:00 óráig, illetve 13:00 órától 17:00 óráig lehet felkeresni, valamint a területi szociális központok , amelyeket ugyancsak szerdán egységesen 8:00 órától 12:00 óráig, illetve 13:00 órától 17:00 óráig lehet felkeresni. Az ügyfelek csak a belső bejárati ajtóig mehetnek be, a folyosókon nem tartózkodhatnak- tudatja az Önkormányzat.

Azt kérik minden kedves pécsitől, hogy lehetőség szerint az ügyintézéshez elsősorban az elektronikus elérési módokat válasszák.

A hatósági területen működő szervezeti egységek átvételi pontokat működtetnek, ahol azon polgárok, akiknek nincs elektronikus elérhetősége, illetve olyan ügytípusban kívánnak eljárni, ahol a jogszabály előírja a személyes megjelenési kötelezettséget, kérelmeiket, beadványaikat átadhatják. A rendelkezés a gyakorlatban a Hatósági Főosztályt, az Önkormányzati Adóhatósági Főosztályt és a területi Szociális Központokat érinti.