Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó német Fressnapf-csoport leányvállalata, a Fressnapf International Business Services Kft.
A társaság az MTI érdeklődésére közölte: a Fressnapf új - jelenleg 38 embert foglalkoztató - pécsi ügyfélszolgálati központjában a csoport ausztriai, németországi és svájci webáruházainak vevőszolgálati feladatait látják el német nyelven.
A társaság a pécsi belvárosban a minap adta át a mintegy négy évtizede épült egykori Fészek Áruházból kialakított, több mint 4000 négyzetméter alapterületű, háromemeletes, felsőkategóriás irodákat magában foglaló Regus Fészek elnevezésű irodaházat, amelynek legfelső szintjén rendezkedett be a Fressnapf International Business Services (FIBS) Kft.
A Fressnapf-csoport nemzetközi üzleti központjaként működő, budapesti székhelyű, 2022-ben alapított, Magyarországon több mint 300 munkavállalót foglakoztató FIBS különféle üzleti szolgálatásokkal - így könyvelési és számlakezelési, logisztikai, IT, reporting, HR, valamint ügyfélszolgálati területen - a csoport európai leányvállalatait támogatja - közölték, kitérve arra, hogy az ügyfélszolgálati területen a pécsi 38 munkavállaló mellett 19 főnek adnak munkát Budapesten is.
A tájékoztatás szerint a Fressnapf-csoport több mint 18 ezer embert foglalkoztat és jelenleg 14 európai országban van jelen áruházaival, webáruházaival, éves árbevétele pedig meghaladja a 4 milliárd eurót.
A Magyarországon több mint 60 üzletet és webáruházat üzemeltető, állateledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó, 2002-ben alapított Fressnapf Hungária Kft. a nyilvános cégadatok szerint 2023-ban közel félezer embert alkalmazott és 39,430 milliárd forintos nettó árbevétel mellett 1,284 milliárd forintos eredményt ért el, míg egy évvel korábban 32,627 milliárdos bevételt és 2,085 milliárd forint profitot szerzett.